Artistic dimension

Using the mouse as a tool to express the artistic dimension.
Craftsman of virtuality: I catch images, I put them together, I mold them and make them thinner, I assemble them, put them together again, and restore them until I accomplish what I desired, what my imagination intended to achieve. Emotions and sensations, states of mind and fantastic landscapes, lights and colors coming one after the other, so that, closing my eyes, I can see my virtual world, made of distressing moments and havens of quietness. The watchword is liberating the imagination from the cage of a serious brain and pouring out ideas and dreams.

Il mouse come strumento di espressione della dimensione artistica.
Artigiano del virtuale: catturo immagini, le monto, modello, affilo, assemblo, rimonto e restauro fino a quando non ha compiuto il lavoro desiderato, quello che la mia immaginazione si era prefissata di raggiungere.
Emozioni e sensazioni, stati della mente e paesaggi fantastici in un susseguirsi di luci e colori, così chiudendo gli occhi vedo il mio mondo virtuale fatto di momenti angoscianti e di paradisi di tranquillità. La parola d'ordine è liberare la fantasia dalla prigione di un cervello serioso e lasciar libero sfogo alle idee e ai sogni.